Pages
▼
Wednesday, 30 November 2016
Hazrat Imam Jafer Sadiq a.s,
MukhaLifo'n Sey TaQaiyya Karo,, Apna Mazhab Chhupao,, Aur Apnay DEEN Ki Hifazat Karo,, Qyn Ke in Mein Tum Aesay Hi Jo jaisay, Parindo'n Mein Shehed / Honey Ki Makhiya'n,, Agar Parindo'n Ko Ye MaLoom Ho jaey Ke in Ke Pait Mein Shehed Hai,, To Wo Aik Ko Bhi Jeeta Na Chhorain,, Aur AHL-e KhiLaf Ko Ye MaLoom Ho jaey Ke Hamari Muhabbat Tumharay Seeno'n Mein Hai To Wo Be-Shak Tumhain Maar DaLain Gay.
IMAM JAFER-e SADiQ a.s
(TiP; 413)
IMAM JAFER-e SADiQ a.s
(TiP; 413)
Tuesday, 29 November 2016
Monday, 28 November 2016
Poetry/sher/shayris/manqabat/Ashaar’s,
Her Ek Charagh Mein Apna Lahoo JaLana Hai
Utho Utho Ke Hamen inQeLab Lana Hai
Jo Mout Sey Nahi Darta, Hamary Sath ChaLay
Bhanwar Mein Baith Ke, Darya Ke Paar jana Hai
Jo Din Ke WaQt Bhi Tareekiyo'n Mein Rehta Ho
Jo Aankh KhoL Ke Soey Usay jagana Hai
Rahay Na Ham,, To Janaza WasooL Kar Laina
Qadam jo Uth Gaey Peechay Nahi Hatana Hai
Sunday, 27 November 2016
Saturday, 26 November 2016
Hazrat Ali a.s,
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
امیر المومنین علی ابن ابی طالب علیہ السلام
تمہیں چاہیے کہ علم کی طرف بڑھو قبل اس کے کہ اس کا ہرا بھرا سبزہ خشک ہو جائے اور قبل اس کے کہ اہل علم سے علم سیکھنے میں اپنے ہی نفس کی مصروفیتیں حائل ہو جائیں.
دوسروں کو برائیوں سے روکو اور خود بھی رکے رہو. اس لیے کہ تمہیں برائیوں سے رکنے کا حکم پہلے ہے اور دوسروں کو روکنے کا حکم بعد میں ہے۔
(نہج البلاغہ خطبہ 103)
امیر المومنین علی ابن ابی طالب علیہ السلام
تمہیں چاہیے کہ علم کی طرف بڑھو قبل اس کے کہ اس کا ہرا بھرا سبزہ خشک ہو جائے اور قبل اس کے کہ اہل علم سے علم سیکھنے میں اپنے ہی نفس کی مصروفیتیں حائل ہو جائیں.
دوسروں کو برائیوں سے روکو اور خود بھی رکے رہو. اس لیے کہ تمہیں برائیوں سے رکنے کا حکم پہلے ہے اور دوسروں کو روکنے کا حکم بعد میں ہے۔
(نہج البلاغہ خطبہ 103)
Friday, 25 November 2016
Thursday, 24 November 2016
Hazrat Zainab s.a, Poetry/sher/shayris/manqabat/Ashaar’s,
Ut-thee'n Namaz-e Shab Ko jo ZAHRA s.a Ki Yaadgar
Aur Sajday Mein Shuroo Kiya, Zikr-e Kirdigar
is WaQt Baghba'n Ney Kiya BaiLchay Ka Waar
Sadmay Sey is jafa Ke HiLa Arsh Teen Baar
Ab Kya Kahoo'n Guzarni Thi jo Kuch Guzar Gai
is BaiLchay Ke Zakhm Se Saidani ChaL Basi
Ye Shab-e Shahadat BiBi ZENAB s.a Hai
Wednesday, 23 November 2016
Hazrat Zainab s.a, Poetry/sher/shayris
Apny Bacho'n Ko Tum Ba-Wafa Bana Daina
Humesha Percham-e ABBAS a.s Ki Hawa Daina
jo Chahtay Ho Ke Bachay Hon Sahib-e Kirdaar
To Loriyo'n Mein Bhi TaLeem-e KARBALA Daina
Ye Mojza Hai YaQeenan ALi Ki BAiTi s.a Ka
Sitam Ke Shehar Mein Farsh-e Aza Bichha Daina
25 Safar Yom-e SHAHADAT-e BiNT-e ALi s.a,, ( Ba-Riwayat )
Tuesday, 22 November 2016
Hazrat Zainab s.a, Poetry/sher/shayris/manqabat/Ashaar’s,
Niswaniyat Ke Rukh Ka UjaLa Kahen Tujhay
Kirdar Wo ke Sani-e ZEHRA s.a Kahen Tujhay
Rooh-e Rawan-e MaQsad-e SARWER a.s Thi teri Zaat
Her Rukh Sey KARBALA Ka HawaLa Kahen Tujhay
Toofa'n Ka Samna Tha jabee'n Per Shikan Na Thi
Ghar Bhar Ke Zabt-e Gham Ka Sahara Kahen Tujhay
isLam Surkhuroo Hai Teri Zaat Ke TufaiL
Deen-e NABi_savw Ke DiL ki Tamanna Kahen Tujhay
Khutbay Sey Tery HiL Gaey Koofay Ke Baam-o Dar
HYDER a.s Ka Azm,, SHEH-asw Ka irada Kahen Tujhay
Dharas Teri Aseero'n Ko Sairab Kar Gai
Tishna-Labi Ke Dasht Mein Darya Kahen Tujhay
Waj-hay Sukoon Ban Gaee'n Teri TassaLLiya'n
Be-Pardagi Ki Dhoop Mein Saya Kehain Tujhay
ShakL-e Aza Mein Dars-e AmaL Day Ke Gai Too
Zehno'n Ki Tarbiyat Ka idaara Kehain Tujhay
24 Safar Shahadat-e BiBi ZAiNAB-s.a ( Ba-Riwayat )
Hazrat Ali a.s,
Momin Wo Hai,, jis Ki Kamai Ka Zariya Naik Ho,, ikhLaQ / KhuLQ Achha Ho,, Batin Sahi Ho,, Zaaid MaaL Ko ALLAH j.j ki Raah Mein Kharch Kary,, Zaaid Gufftagoo Ko Rokay,, is Ke Shar Sey Loug Mehfooz Hon Aur HAQ Ka FaisLa Agarcha is Ke Apnay KhiLaf Bhi Qyn Na Ho To FaisLa Kar Dey.
IMAM ALi a.s
(HSP, 407)
IMAM ALi a.s
(HSP, 407)
Monday, 21 November 2016
Sunday, 20 November 2016
ChehLum Arbaee'n, Poetry/sher/shayris/manqabat/Ashaar’s,
Yom-e Arbaeen BiBi ZENAB-s.a Ke Qabr-e MOLA HUSSAiN-asw Per Bayn
Aey Bhai Hua Tum Ko Kafan Bhi Na Muyassar
Behno'n Ke Bhi Sir Per, BaQi Nahi Chaadar
Ya'n Gour Mein Rakha Gaya Na Laasha-e At'har
Wa'n Shaam Mein Aada Ney Phiraya Humen Dar Dar
Mar Mar Ke jeeye Qaid Mein Ba-Ranj-o Ta'ab Hum
Darbar-e ShaQi Mein Huey Sir Nungay TaLab Hum
Lanat Bar Shimr-o Yazeed MaLoon Be-Shumaar
ChehLum Arbaee'n,
Qaidi ChaLay jo Chhoot Ke,, Zindan-e Sham Sey
Tab BiBiyo'n Ney Arz Ki,, Ro Kar iMAM a.s Sey
Ley Jaen Hum Ko KARBO-BALA is Arz-e Sham Sey
MiLwaen Phir Dobara,, SHAH-e Tashna-Kaam Sey
AL-Qissa Pohancha KARBO-BALA Mein Ye QafeLa
ZENAB s.a Ney Gir Ke Turbat-e SHABBiR a.s Per Kaha
Aey Mairay MAA-Jaey Aey,, Sibt-e PAYAMBAR a.s,, ALvida
"""""
"""""
KhoL Di Hai ZaLimo'n Ney Mairay Hatho'n Sey Rasan
Be-kafan Tum Thay Tumhen Ronay Ko Aai Hai Behen
Aey Mairay MazLoom Bhai,, Mairay DiLbar,, ALvida
ChehLum Arbaee'n
Shab-e ChehLum Ka Pursa Ya HUjjAT <AJF> QabooL Ho
Jab Arbaee'n Ko Aaey Haram QatL Gaah Mein
Tareek Aasman-o Zamee'n Tha Nigaah Mein
MaLboos-e ShakL-e KAABA Libas-e Siyaah Mein
Gaisoo Thay Bikhray Sog-e Shaheed-e iLaah Mein
Roee'n jo Shahzadiya'n Munh Dhanp Dhanp Kar
Qabr-e HUSSAiN a.s Reh Gai Bass Kanp Kanp Kar
Saturday, 19 November 2016
Friday, 18 November 2016
Thursday, 17 November 2016
Wednesday, 16 November 2016
Tuesday, 15 November 2016
Monday, 14 November 2016
Surah Al Fatiha
الفاتحة
①بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
عظیم اور دائمی رحمتوں والے خدا کے نام سے
②ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَٰلَمِينَ
ساری تعریف اللہ کے لئے ہے جو عالمین کا پالنے والا ہے
③ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
وہ عظیم اوردائمی رحمتوں والا ہے
④مَٰلِكِ يَوْمِ ٱلدِّينِ
روزِقیامت کا مالک و مختار ہے
⑤إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
پروردگار! ہم تیری ہی عبادت کرتے ہیں ا ور تجھی سے مدد چاہتے ہیں
⑥ٱهْدِنَا ٱلصِّرَٰطَ ٱلْمُسْتَقِيمَ
ہمیں سیدھے راستہ کی ہدایت فرماتا رہ
⑦صِرَٰطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا ٱلضَّآلِّينَ
جو اُن لوگوں کا راستہ ہے جن پر تو نے نعمتیں نازل کی ہیں ان کا راستہ نہیں جن پر غضب نازل ہوا ہے یا جو بہکے ہوئے ہیں
Sunday, 13 November 2016
Taaruf_e_Qur'an part 02
*قرآن مجید کا علمی تعارف*
↘↓↓↓↓↙
قسط نمبر 02
آئیے وهیں سےآگے شروع کرتے هیں جهاں پر پهلی قسط چھوڑی تھی.
اس کے علا وہ قرآن حکیم میں یہ آ یت ” بسم اللہ الر حمن الر حیم “ ایک سو چو دہ با ر آ ئی ھے ۔ اگر سورہ تو بہ سے پھلے بسم اللہ نھیں ھے لیکن سورة النمل میں یہ آ یت دو با ر آ ئی ھے ۔ اس طرح ایک سو چو دہ کی تعداد پو ری ھو گئی جو چھ با ر انیس پر برابر تقسیم ھو جا تی ھے ۔
اسی طرح سب سے پھلے نا زل ھو نے والا سورہ العلق جس میں پا نچ آ یا ت اور انیس الفا ظ اور ( ۷۶)حروف ھیں جو کہ انیس پر برا بر تقسیم ھو جا تے ھیں اسی طر ح قرآن حکیم میں جو مختلف تعداد بیا ن کی گئی ھیں جیسے سات آ سما ن جنا ب مو سیٰ (ع) کا کو ہ طور پر چا لیس راتیں ٹھھرنا اور با رہ مھینے وغیرہ ان تما م کا مجمو عہ ( ۲۸۵ ) ھے کہ جو پندرہ با ر انیس پر برا بر تقسیم ھو جا تا ھے ۔
اسی طرح حروف مقطعا ت میں سے چودہ ( الف ، ج ،ر، س، ص، ع، ط، ق، ک، ل، م، ن، ی، ) ۲۹ سورتو ں میں ابتدا میں مختلف ترا کیب سے آ ئے ھیں ۔ ان چو دہ حروف میں سے ھر حرف ان ۲۹ سورتو ں میں جتنی با ر آ یا ھے وہ تعداد انیس پر برا بر تقسیم ھو جا تی ھے ۔
اسی طر ح مذ کو رہ زاو ئے سے مزید جب غور فکر کیا جا ئے گا تو بھت سے حقا ئق سامنے آ ئیں گے جن سے اس کتا ب کی شا ن اعجا ز ی واضح ھو گی ۔
اس کے علا وہ اگر دنیا کی کسی بھی بھتر ین کتا ب کی تر تیب بد ل دی جا ئے اس کی عبا رات و کلما ت کو آ گے پیچھے کر دیا جا ئے تو اس کتاب کا کما ل و حسن اور افا دیت و معنویت ختم ھو جا ئے گی ۔ اور وہ ردی میں پھینکنے کے قا بل ھو جا ئے گی لیکن قرآ ن حکیم کی یہ شا ن اعجا زی ھے کہ پیغمبر اکر م[ص] کے بعد دو ر با ہ جمع کر نے والو ں نے اپنے مخصو ص مقا صد کے لئے اس کی آ یا ت و تر تیب کو بدل ڈالا ۔ ایک سو رہ کی آ یا ت دوسرے سورہ میں شامل کر دیں ۔ مکی آ یا ت مدنی سورتو ں میں اور مدنی آ یا ت مکی سو رتو ں میں شامل کر دیں ۔ لیکن اس کے با و جو د قرآن حکیم کی فصا حت و بلا غت اور افا دیت و معنو یت اور شان اعجا زی میں فرق نھیں آ یا ۔ جو اس کے کتا ب الھٰی اور معجزہ ھو نے کی بھی واضح دلیل ھے ۔اس کے علا وہ انسانی کلا م کی خصو صیت ھے کہ را کٹ و میزا ئل و کمپیو ٹر اور مو جو دہ ایجا د ات کا ذ کر نھیں ھو گا ۔ اسی طر ح آ ج سے سو دو سال بعد جو تر قی وانقلا ب آ ئے گا اس کا آ ج کا انسان تصور نھیں کر سکتا ۔ لیکن اگر آ ج سے چو دہ سو سال پھلے کا کو ئی ایسا کلا م ھو کہ جو آج تک ھر دور کی علمی تر قیو ں کا ساتھ دے رھا ھو اور جس میں آج کی تر قیو ں وانکشا فا ت کا بھی بیا ن ھو ا ور آ ئندہ انکشافات کی طرف رھبر ی بھی کر ے اور تما م علوم پر احا طہ بھی رکھتا ھو تو یقیناً وہ خلا ق عالم کا کلا م ھے ، بشر کا کلام نھیں اور ایسی کتا ب کاپیش کر نے والا یقینا ً الٰھی نما ئندہ یعنی نبی ورسول ھے ۔ یہ صحیفہ آسما نی کا ئنا ت کے علوم غیب پر محیط ھے اس کی ھر ھر آ یت کئی کئی علوم و معا رف کو اپنے دامن میں سمیٹے ھو ئے ھے ۔
اس کتا ب میں علم الاخلا ق و علم المعا شرہ بھی ھے ۔ اور علم سیا ست و علم تجا رت بھی ھے ۔
Taaruf_e_Qur'an Part 01
قرآن مجید کا علمی تعارف
↘↓↓↓↓↙
قسط نمبر01
قرآن حکیم آخر ی صحیفہ آ سمانی اور پیغمبر خاتم [ص]کی تصدیق بنوة کا ابدی معجزہ ھے کہ جو الفاظ و عبارات ، معانی و مطالب اور علوم واسرار اور حقائق کائنات کی جامع کتا ب ھے ۔ اس میں علم ماضی و حال بھی ھے اور علم مستقبل بھی ھے اس میں تھذیب نفس ، تدبیر منزل اور سیاست مدن کے تمام اصول وقواعد کو سمو دیا گیا ھے ۔سماجی و سیاسی مسائل ھوں ٰٓ ٰٓ یا اقتصادی پر یشانیا ں ھوں سب کا حل اس کے دامن میں پنھاں ھے ۔
جس طرح یہ کتاب ایک جامع و دائمی ضابطہ حیات ھے اسی طرح رھتی دنیا تک دنیائے عقل ودانش کے لئے چیلنج ھے کہ اگر تم کو اس کی جامعیت و شان اعجازی اور کتاب الھٰی ھونے میں شک و شبہ ھے تو اس جیسی کوئی کتاب بنا لا ؤ یہ کتاب جھاں ایک طرف سیرت و کر دار کے ھر پھلو میں حیات انسانی کی تعمیر و تکمیل کی ضامن ھے ۔ تو دوسری طرف علوم و حقائق کائنات کی جامع ھونے کے لحاظ سے عقل انسانی کو علم و عرفان کی معراج تک پھنچانے کی بھی ضامن ھے ۔ اس عالم رنگ و بو میں جو تبدیلیا ں رو نما ھو تی ھیں اور جو بھی علمی و عملی تخلیقا ت ظھور میں آ تی ھیں ان سب کا ذکر اس صحیفہ آ سمانی کے دامن میں مو جو د ھے ۔ خود خدائے کائنات کا ارشاد ھے کہ ”تبیاناً کل شیء “ یعنی اس کے دامن میں کائنات کی ھر شے کا بیا ن موجود ھے ۔
اس کتاب کا مو ضو ع انسانی فکر و عمل کی اصلا ح یعنی تعمیر و تکمیل انسا نیت ھے ۔ اس نے اسرار کا ئنا ت کے تجسس و تحقیق اور تسخیر کو خدا ئے کا ئنا ت کی معر فت و بندگی کا ذریعہ قرار دیا ھے ۔ جیسا کہ سورئہ حم السجدہ میں خلاق عالم کا ارشاد ھے کہ ” عنقریب ھم ان کو اپنی نشانیاں آفاق میں اور خود ان کے و جود میں دکھا ئیں گے ۔ یھا ں تک کہ ان پر یہ واضح ھو جا ئے کہ یقیناً وھی ( خدا ) حق ھے ۔ “ جس طرح علوم و حقا ئق کا ئنا ت کی جا معیت کے لحاظ سے یہ کتا ب معجزہ ھے اسی طر ح الفا ظ و عبا رات کی تر کیب وتعین کے لحا ظ سے بھی معجزہ ھے ۔ جس طرح خلاّق عالم نے اس وسیع کا ئنا ت میں انسان کے غور فکر کر نے کے لئے اپنی بے شما ر نشانیاں بکھیر دی ھیں اسی طر ح اس نے خود و جود انسانی کو بھی معرفت کے لئے ایک عظیم آیت قرار دیا ھے ۔ آج کا انسان جسم انسانی کے تر کیبی اجزا ء اور اس کی مقدر کو جا نتا ھے لیکن وھی اجزا ء اسی مقدار میں جمع کر کے پتہ یا پھل تیا ر نھیں کر سکتا ۔ اسی طرح خلاق عالم نے چاھا کہ وہ حرو ف والفا ظ اور کلما ت کہ جو روز مرہ انسان استعما ل کر تا ھے انھی حروف والفاظ و کلمات کو بھی ایک خا ص تر کیب و تر تیب دے کر ایسی جامع کتاب انسان کے جس کی تر کیب و جامعیت کی شان اعجازی کو دیکھ کر دنیا ئے عقل اپنے عجز کا اعترا ف کر تے ھو ئے پکار اٹھے کہ یہ بشر کا کلام نھیں ھے بلکہ خا لق بشر کا کلا م ھے ۔
قرآن حکیم ایسی معجزا نہ کتا ب ھے کہ جس زاویے اور جس پھلو سے عقل انسانی اس میں غور و فکر کر ے گی ۔اس کی شان اعجا ز ی واضح و ظا ھر ھو گی ۔ جیسا کہ ایک مصری عالم ڈا کٹر ارشاد خلیفہ نے الیکٹر و نی آ لا ت کے ذریعہ بر سو ں کی محنت کے بعد قرآن حکیم کے ھر سورہ کے ابجدی اعداد وشمار کے ذر یعے ایک نئی حقیقت کا انکشاف کیا ھے جیسا کہ ”بسم اللہ“۔ ۔ الخ کے متعلق انھوں نے تحریر کیا ھے کہ اس آیت میں چار الفاظ اور انیس حروف ھیں اسم ، اللہ الرحمن ، الرحیم ان چار الفاظ میں سے ھرایک لفظ قرآن حکیم میں جتنی بار آیا ھے وہ تعداد ۱۹ پر برابر تقسیم ھوجاتی ھے لفظ اسم قرآن میں ۱۹ بار آیا ھے جو ۱۹ پر برابر تقسیم ھوجاتا ھے اور لفظ ” اللہ قرآن ،میں ۲۶۹۸ با ر آ یا ھے انیس بار برا بر ۱۹ پر تقسیم ھو جا تا ھے اور لفظ ” الر حیم “ قرآن حکیم میں ۱۱۴ با ر آ یا ھے جو چھ بار برابر انیس پر تقسیم ھو جا تا ھے ۔
Poetry/sher/shayris/manqabat/Ashaar’s,
Qaid Khany Mein SAKEENA s.a Ye Baya'n Karti Thee'n,, Kya Andhaira Hai PHUPHi-s.a ?
Shamma Mangwaaiye Warna Mein Nahi jeenay Ki,, Kya Andhaira Hai PHUPHi-s.a ?
BABA-asw Aa jaen Gay Tab Shimr L.a Ko Ho Ga MaLoom,, Koun Hai Ye MASOOM s.a ?
Kya Samjh Kar Mujhay Yon jhirkiya'n Daita Hai ShaQi,, Kya Andhaira Hai PHUPHi-s.a
Baad Mery Yaha'n Agar Ko jo PADAR a.s Ka Aana,, Un Sey Ye Farmana
ChaL Basi Ghut Ke Andhairay Mein Tumhari Bachhi,, Kya Andhaira Hai PHUPHi-s.a ?
Aaj Shab-e SHAHADAT Hai,, Laanat Bar Shimr-o Yazeed Be-Shumaar
Shamma Mangwaaiye Warna Mein Nahi jeenay Ki,, Kya Andhaira Hai PHUPHi-s.a ?
BABA-asw Aa jaen Gay Tab Shimr L.a Ko Ho Ga MaLoom,, Koun Hai Ye MASOOM s.a ?
Kya Samjh Kar Mujhay Yon jhirkiya'n Daita Hai ShaQi,, Kya Andhaira Hai PHUPHi-s.a
Baad Mery Yaha'n Agar Ko jo PADAR a.s Ka Aana,, Un Sey Ye Farmana
ChaL Basi Ghut Ke Andhairay Mein Tumhari Bachhi,, Kya Andhaira Hai PHUPHi-s.a ?
Aaj Shab-e SHAHADAT Hai,, Laanat Bar Shimr-o Yazeed Be-Shumaar