Hube ALi a.s (110)

Hube ALi a.s (110)
Breaking News
Loading...
Wednesday 17 August 2016

عزاداري امام حسين(عليه السلام)


عزاداري امام حسين(عليه السلام)،امام 

رضا(عليه السلام) کي نظر ميں



مقدمه

عزاداري کي اهميت اور ضرورت:عزاداري کي اهميت کا اندازه اس امرسےواضح هوتا هےکه طول تاريخ ميں مختلف مناسبتوں ميں هاديان الهي اس کي اهميت پر روشني ڈالتےرهےهيں.دراصل کربلا کي تحريک کربلا تک هي محدود رهتي اگر حضرت امام سجاد (سلام الله عليه)اور حضرت زينب(سلام الله عليها) کےخطبات نه هوتے!ان خطبوں نےلوگوں تک تحريک کربلا کا اهم پيغام پهنچايا.انهي خطبوں کي بدولت کوفه تا شام پھرشام تا کربلا،کربلاتا مدينه،لوگ آل محمدؑ کي مظلوميت اور آل سفيان کي بربريت اور ظلم سےآگاه هوئے۔وه شام جهاں لوگ ستر(70) برس تک آل پيغمبرؑ کو دشمن پيغمبرؐ و اسلام سمجھ کربعنوان عبادت و تقرب الي الله،سب و شتم کياکرتےتھے، زينب(سلام الله عليها)کےخطبوں نےان کےدلوں پر پڑےجهالت کےپردوں کوچاک کيا،سفياني تاريکي ميں پلنےوالوں کےمرده ضميروں کودوباره جھنجھوڑکر رکھ ديااور ايک بارپھرصراط مستقيم سےبھٹکےهوئےانسانوں کو خلافت الهيه اور نظام امامت کي طرف رهنمائي کي.حريم آل الله سےدفاع کيا جب که يزيدجانشين رسول خدا بن کر،اسي دربار ميں منبررسول هي سےوحي کا انکار کررهاتھاوه اپنےاشعارميں دعوائے وحي و نبوت کو بني هاشم کااقتدارپرقبضه جمانےکيلئےايک کھيل سےتعبيرکررهاتھا.[1] اتنےميں حضرت زينب (سلام الله عليها)نےيابن الطلقاءکهه کريزيد کي اصلي ماهيت سےشام والوںکوآگاه کيااورآل محمدؑکي شان ميں ايک عظيم خطبه ديااوريزيدکوچيلنج کرتےهوئےايک تاريخي اور غيبي خبردي«فَوَ اللَّهِ لَا تَمْحُو ذِكْرَنا وَ لَا تُمِيتُ وَحْيَنَا».[2]خداکي قسم تم همارےذکرکونهيں مٹاسکتےاورنه هي هماري وحي کوبرطرف کرسکتے ہو.درباريزيد کاماحول بدل گيا.صحابي رسولؐ ابوبرزه اسلمي يزيدکےهاتھوں عصاء خزران کو حسين مظلومؑ کےمبارک لبوں اور دانتوں کي بےحرمتي کرتےهوئےديکھ کر برداشت نه کرسکا اور بلند آواز ميں يزيد سےمخاطب هوکرکها:اےيزيد!افسوس هوتم پر ميں نےاپني آنکھوں سےرسول خدا ؐکو حسينؑ کے لبوں اور دانتوں کا بوسے ليتےهوئےديکھاهےاور رسول خدا (صلي الله عليه وآله وسلم)نےحسنؑ اورحسينؑ دونوں کو جنت کےجوانوں کاسردارقراردياهے۔[3]يزيد کےخلاف احتجاج کا ايک سلسله دربار ميں شروع هوا!شام والےيزيدکي بربريت سےواقف هوگئے۔قاتل کےمحل ميں مقتول کي عزاداري شروع هوگئي. يزيد کي بادشاهت پر دوسري کاري ضرب اس وقت لگي جب حضرت امام سجاد(عليه السلام)نےمسجد اموي ميں درباري خطيب کي آهانت کےرد عمل ميں خطبه ديا.درباري خطيب،امام حسينؑ اور اسيران آل محمدؑ کو خليفه پيغمبر کےخلاف بعنوان باغي تعارف کروا چکا تھا آل محمدؑکي معاذالله توهين اور آل سفيان کي فضيلت بيان کرچکاتھا.خطيب کي خيانت کاجواب دينےکي غرض سےامام سجاد(عليه السلام)خطبه دينےکي اجازت مانگتے ہيں تو يزيد شديد مخالفت کرتاهے [4]ليکن بعض خواص اور عوامي دباؤ ميں آکرمجبورا يزيد،امام کوخطبه دينےکي اجازت ديتاهے۔امام سجاد(عليه السلام)اس انتهائي خوف وهراس اورمسموم فضاميں ، موقع غنيمت جان کرآل محمدؑ کے فضائل اور مصائب پر مشتمل ايک نهايت هي فصيح و بليغ خطبه ارشاد فرماياکه جس ميں امام حسينؑ اور اسيران اهل بيتؑ کا تعارف اور مظلوميت بيان فرمائي.اسي طرح يزيد اور خاندان آل سفيان کي بربريت اور مظالم کا ذکر کيا۔ابھي خطبه مکمل نهيں هواتھا کہ دربار يزيدميں انقلاب آنےلگالوگ گريباں چاک کرکےرونےلگے۔صداي احتجاج بلندهوئي. ۔يزيد گھبرا کر مؤذن کو اذان دينےکا حکم ديتاهےجب مؤذن« اشهدان محمدالرسول الله» پر پهنچتاهے،امام سجادؑ اسےرکنےکا اشاره کرتے ہيں اور پھريزيدسےمخاطب هوکر فرمايا:

« مُحَمَّدٌ هَذَا جَدِّي أَمْ جَدُّكَ يَا يَزِيدُ فَإِنْ زَعَمْتَ أَنَّهُ جَدُّكَ فَقَدْ كَذَبْتَ وَ كَفَرْتَ وَ إِنْ زَعَمْتَ أَنَّهُ جَدِّي فَلِمَ قَتَلْتَ عِتْرَتَهُ».[5]



اذان ميں جس محمدؑ کا نام ليا گيا هےوه ميرے ناناهيں يا تيرے؟اگر توکهےوه تيرا نانا هےتو تو جھوٹ بول رهاهے اور تو نےاس طرح کفر اختيار کيا اور اگر وه ميرےنانا هيں توپھر اس محمدؑ کي عترت کو قتل کيوں کيا؟خطبه ابھي ختم نهيں هوا تھا کہ مسجد اموي ميں انقلاب برپا هوالوگ آل محمدؑ کي مظلوميت کو سمجھ کر دھاڑيں مارمار کررو رهے هيں۔اس خطبےکا پهلا اور فوري اثر يه هوا که يزيدنماز پڑھائےبغيربھاگ نکلا.کربلا کي تحريک کي اگر آج تک جس چيز نےحفاظت کي هےوه در حقيقت يهي عزاداري هے که جو هر دور کےانسانوں کوبصيرت عطاکررهي هے۔يهي وجه هےکه ائمه اهل بيت(عليهم السلام)مسلمانوں کو عزادادي برپا کرنے،مرثيه خواني،گريه و زاري کرنے کا حکم ديتےتھے۔اس مضمون ميں حضرت امام رضا(عليه السلام)کي سيرت اور کلام کي روشني ميں،عزاداري کي اهميت،ثواب اور فوائد سےبحث هوئي هے۔
تاريخچه : يهاں پر هم عزاداري کا تاريخي اعتبار سےجائزه ليں گےاور اسےدو مختلف عناوين «عزاداري شهادت سےپهلےاورعزاداري شهادت کے بعد»،کےضمن ميں بيان کريں گے۔البته مراد تنها تاريخ اسلام هےورنه فريقين کےمنابع ميں دوسرےانبياء(عليهم السلام)کي عزاداري سےمتعلق بھي روايتيں پائي جاتي هيں۔

عزاداري کي تعريف:عزاداري سےمراد،امام حسين کےغم ميں رونا،مرثيه خواني،نوحه خواني ،مجلس برپاکرنا،مجلس سننا،سينه زني،آه وزاري، و...کرناهے۔عزاداري کي مختلف صورتيں متصورہيں۔اس مضمون ميں عزاداري کے بعض مصاديق جيسےگريه،مرثيه خواني،مجلس برپا کرنا اور مجلس سنناسےبحث هوئي هے.کيونکه يه چيزيں بعض روايتوں ميں پيغمبر(صلي الله عليه وآله وسلم)اورائمه معصومين (عليهم السلام)،خاص کر امام رضا(عليه السلام)سےمنسوب هوئي هيں۔

[1] : ر،ک:سبط ابن جوزي،تذكرة الخواص،ص235.

[2]:بحارالانوار،ج45،ص135.

[3]:بحارالانوار،ج45،ص133.

[4]: محمد باقرمجلسي،بحارالانوار، ج45،ص138.

[5]:ايضا،ص139.

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer