Hube ALi a.s (110)

Hube ALi a.s (110)
Breaking News
Loading...
Saturday 25 March 2017

Hazrat Muhammad savaw,

حکومت حضرت امام مہدی( عج)

✍ابن عباس سے روایت ہے کہ رسول خدا صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا :

علی بن ابی طالب امام امتی وخلیفتی علیھم بعدی ومن ولدہ القائم المنتظر الذی یملاء اللہ عزوجل بہ الارض  عدلا وقسطا کما ملئت جوارا وظلما والذی بعثنی بالحق بشیرا ان الثابتین علی القول بہ فی زمان غیبتہ لاعز من الکبریت الاحمر

🍃🍃میرے بعد میری امت کے امام اور میرے خلیفہ علی بن ابی طالبؑ ہیں اور ان ہی کی اولاد میں سے قائم (آل محمؑد)ہوں گے جن کا لوگ انتظارکریں گے جو زمین کو عدل وعدالت سے اس طرح بھردیں گے جس طرح کہ وہ ظلم وجور سے بھر چکی ہوگی

🍃🍃مجھے اس ذات کی قسم جس نے مجھے حق کے ساتھ مبعوث فرمایا ہے کہ ان کی غیبت کے زمانے میں ان کے قائل ہونے والے اوراس پر ثابت قدم رہنے والے کبریت احمر سے بھی زیادہ عزیز ہیں

📚(بحارالانوار ،ج۱۱،ص۱۴۲؛کمال الدین، چاپ جمکران)

Hazrat Muhammad savaw,

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer